© 2024 solvo B.V.

Versnelde hartslag

Al een tijdje heb ik last van een versnelde hartslag.Sinds een maandje weet ik dat de oorzaak ligt bij de sinusknoop,ze noemen het sinustachycardie.De cardioloog zegt dat het niks verontrustend is...maar toch blijf ik het heel eng vinden als mijn hart op hol slaat of constant overslaat.Volgens de dokter moet ik me leren ontspannen.Wie herkent dit. b.v.d.


hoi, ik heb het zelfde probleem gehad als jij ik had een av nodale re entry tachycardie lange moeilijke term maar het komt op het zzelfde neer als wat jij heb...ik heb eerst een aantal maanden sotalol geslikt dit hiel echter niet voldoende bij mij toen heb ik eeen soort van hart catheterisatie gehad waarbij ze toen een stukje weefsel in mijn hart weg gebrand hebben..dit is pijnloos en ben al een half jaar klachten vrij succes

label.Geplaatst op 2004-02-12 21:23:37

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren