© 2024 solvo B.V.

Vrij regelmatig pijn in de borst

Hallo, ik ben 17 jaar oud en heb vrij regelmatig last van pijn in mijn linker borst helft, dit kan soms enkele minuten duren, maar het kan ook een halve dag aanhouden. Ik heb bepaald geen overgewicht (eerder ondergewicht), rook niet en fitness 1 keer per week. Deze steken heb ik al voor zolang ik me kan herinneren maar ik ben pas vrij kort geleden gaan afvragen of dit misschien iets met mijn hart te maken kan hebben. Zou ik hiermee naar de huisarts moeten? Ik ben bang dat deze niets vindt omdat ik nooit weet wanneer deze pijnen zich voordoen.


Steken hebben bijna nooit met je hart te maken. Dit ook niet. Naar alle waarschijnlijkheid komt het van je spieren tussen je ribben, of iets dergelijks.

label.Geplaatst op 2004-10-04 23:30:05

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren