© 2024 solvo B.V.

Wie herkend dit ook ??

Wie herkend dit ook, op 1 oktober 2007 werd ik midden in de nacht om 1 uur wakker met pijn op de borst en pijn in mijn linker arm, ik dacht dat ik op mijn arm had gelegen en dat het zo wel weer over zou zijn. Na 10 minuten ben ik maar van mijn bed afgegaan omdat de pijn bleef aanhouden, mijn vrouw heeft toen de dokter gebeld, binnen 5 minuten was er een dokter vlak daarna kwam een ambulance met zwaailicht en sirene voor de deur rijden, daar werd ik in gelegt en aangesloten op allerlei machines en met grote spoed werd ik toen naar het ziekenhuis gebracht. Wat er opdat moment allemaal door mij heen ging,wil je niet weten, ik was bang dat ik mijn vrouw en kinderen nooit meer zou zien. want het was voor mij toen wel wel duidelijk, IK HAD EEN HART AANVAL, en daar ga je toch altijd dood aan? Gelukkig is dat niet zo, maar opdat moment wist ik niet beter, ik was namelijk nooit ziek en hield me daar dus ook niet echt met deze dingen bezig. Na onderzoek bleek ik dat ik inderdaad een hartprobleem had, 1slagader was voor 95 procent dicht geslibd, er is een stent geplaatst en waarschijnlijk krijg ik er nog 1 bij voor een andere bloedvat die gedeeltelijk verstopt is. na 7 dagen ziekenhuis mocht ik weer naar huis. drie weken later weer pijn op de borst, weer met de nodige spoed naar het ziekenhuis gebracht. de cardioloog vertelde mij na onderzoek, dat ik instabiele angina pectoris had, dit was waarschijnlijk de veroorzaker voor deze pijn in rust, ik moest er rekening mee houden dat dit vaker kon gebeuren. hier heb ik de bewuste tabletjes voor onder de tong gekregen. We zijn nu 7 maanden verder maar ik voel mij nog niet echt lekker, heb 2 maanden na mijn hartklachten een zenuw ontsteking in mijn nek gehad, waardoor mijn linker arm en hand niet goed meer functioneren en waar ik veel pijn aan heb, mijn neuroloog weet niet of dit wel volledig weer zal herstellen, ik gebruik voor de pijn, een Tens en pijnstillers die tot de morfineachtige behoren, sinds een week of twee heb ik ook last van lage rugpijn met uistraling naar de benen. Wie heeft ook van deze vervelende ervaringen na het krijgen van hart problemen en wat heb je er tegen gedaan. Het zou prettig zijn als ik weer normaal mijn werk kan doen, en weer volledig aan het werk kan gaan. Groetjes, johan

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren