© 2024 solvo B.V.

Aarskloven

hallo allemaal ik heb een naar probleem ik heb aarskloven en nu het zo warm is lijkt de klacht zich te verdubbelen heb er een creme voor gehad van de huisarts maar die blijkt niet te helpen het eneige wat ze nu heeft voorgeschreven is regelmatig spoelen en insmeren met vasaline zodat het vet blijft het helpt allemaal niet ik kan moelijk lopen het doet zo zeer mijn ontlasting probeer ik wel zacht te houden veel vezelrijk voeding en drink veel water daar ligt het niet aan heeft iemand TIPS!!! alvast bedankt hartie


Misschien als je in eerste instantie kijkt naar hoe iemand aarskloven krijgt kan je dat wat verder helpen.

label.Geplaatst op 2006-06-19 08:06:14


als het al een tijdje bestaat kan het blijven bestaan door een vicieuze circel. de spieren spannen zich meer aan door pijn van het kloofje en het kloofje kan zo niet genezen. wat kan helpen is inspuiten met botox, dat ontspand de spier en zo kan het kloofje genezen. een maag-darm-leverarts kan dit doen (misschien ook andere artsen?), vraag een verwijzing aan je huisarts. succes

label.Geplaatst op 2006-06-20 20:06:00

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren