© 2024 solvo B.V.

Fistel voor jullie allemaal ......even een berichtje

hoi mensen ik ben inmiddels genezen van de fistel het is vandaag 1 jaar geleden mijn laaste operatie.. helaas lees ik bij veel van jullie dat de wond nog niet geheeld is of nog open is.. tot mijn grote verbazing.. bij mijn eerste operatie is de wond expres open gelaten voor beter genezing.. daarna is het gewoon dicht gehecht want dat heb ik gevraagd! jullie kunnen dat toch ook vragen? tenzij het echt niet kan dan is dat balen voor jullie.. leef echt met jullie mee..!!want met een open wond lopen is nooit een fijn gedachte vind ik! k zal altijd bang zijn voor verder ontstekingen offzo... dus heb ik gezegt dat ik hem dicht wilde\' bij dez elees ik dat jullie praten over zoetermeer.. dat gaat met name over mij. ik ben namelijk in zoetermeer geopereerd vier keer.. en mijn advies was laat je in zoetermeer operaeren door chrirug speetjens.. die is daar echt goed in gespecialeerd... en maakt ook vaak de wonden mooi dicht! als jullie meer willen weten hoe alles verloopt enzo mag je het vragen hoor. Groetjes Tunde( sorry voor dit late berricht.. ben lang niet op pc geweest.)


Hallo,, vorige week geopereerd aan een fistel! Het zat naast mijn anus, best pijnlijk dus! Alleen bij het onlasten ga ik door een hel, weet jij misschien hoelang dit kan duren?? Vr Gr. R.

label.Geplaatst op 2009-04-05 19:39:55


Wat ook goed helpt om te genezen is de Fistelpot. Dit is een heel oud geheim familierecept. Gemaakt van roomboter met kruiden. Er zijn al heel veel mensen die er baad bij hebben gehad. Kan ook helpen bij open wonden en ontstekingen. Is bloed zuiverend. Voor meer informatie 06-54277124.

label.Geplaatst op 2009-09-17 10:52:12

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren