© 2024 solvo B.V.

\"Fixteur externe\"

Ik zoek mensen die ervaring hebben met een \"fixteur externe\" Mijn broer heeft 7 jaren geleden een zwaar bedrijfsongeval gehad waarbij hij onder andere een open botbreuk op gelopen heeft aan zijn bovenbeen. Hij onderging tig operaties en kreeg uiteindelijk een \"fixteur externe.\" Nu is dit 7 jaar geleden en nog steeds heeft hij last van open plekken in zijn been. Er komt nog steeds pus en dergelijke uitlopen, en wat hij ook probeert niks schijnt te helpen. Na de fixteur externe hebben ze zijn been nog meerede malen opengehaald om te kijken of ze er wat aan zouden treffen. Niks gevonden.....maar nog steeds loopt hij met dit probleem. Hij heeft dagen waarbij hij expres maar geen \"goede\" broek aantrekt omdat er weer eens van alles uitloopt. De pinnen van de fixteur externe zaten aan de buitenkant(8 stuks) maar hij heeft nu zelfs gaten aan de binnenkant van zijn been zitten waar ook vocht uit komt..... Verder voelt hij zich gezond, werkt gewoon en over pijn hoor ik hem eigenlijk niet klagen. Maar het blijft vreemd..... Hebben hier meerdere mensen ervaring mee??? Hoop op een reactie of eventuele tips. Groetjes, Samira

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren