© 2024 solvo B.V.

Lidtekenbreukoperatie

Het afgelopen half jaar ben ik 3 x geopereerd 2x darmoperatie en stoma opheffen 1x galblaas verwijderen nu heb ik daar volgens de chirurg een lidtekenbreuk aan overgehouden,hij zegt met een operatie er een matje in te leggen.Mijn vraag is zitten daaraan veel risico,s i.v.m. bacterie infectie en hoelang duurt zo,n operatie en opname. Hoeveel weken na de galoperatie kan de breuk operatie plaatsvinden.


hallo ik ben in oktober met spoed geopereerd aan mijn darmen hebben 20 cm weg gehaald het ging zeer slecht met me na operatie veel klachten aan mijn rug nu heb ik s morgens heel veel pijn in mijn borst en twee armen ze zeggen dat er een spier klem zit nu heb ik ook een littekenbreuk eigenlijk willen ze me er niet aan opereren ook mijn spieren liggen fout als ik opsta kun je dat heel goed zien ik sta nu op een wacht lijst die 2 a 3 maanden duurt maar veel vertrouwen heb ik er niet meer in loop nu al twee maanden ermee rond net of ik in verwachting ben sluit mezelf binnen op schaam me heel erg voor die buik ik weet niet meer wat ik moet doen

label.Geplaatst op 2010-04-30 17:53:51

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren