© 2024 solvo B.V.

Ontstoken zweetklieren

Ik heb al enige jaren last van ontstoken zweetklieren in de lies. Nu kun je je daar aan laten opereren. Heeft iemand dit al eens gedaan en blijven de ontstekingen dan ook weg? Hoop dat iemand uit ervaring hierover meer kan vertellen. Ben benieuwd. Shiny.


Ik heb ook al jaren last van die dingen en ik ben geopereerd,zowel rechts als links.Aan de rechterkant is alles weg ,maar aan de linkerkant niet, die moet dus nog een keer.De arts zei dat dat wel vaker voorkwam. Omdat op het moment van opereren de bulten onrustig zijn de kans dat ze niet helemaal weg zijn groter is.Maar rechts is dus helemaal goed.Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.

label.Geplaatst op 2007-01-06 08:39:27


Beste, Ik heb al jaren last van ontstoken klieren in de oksels, liezen en zelfs op de schaamlippen. De klieren onder mijn oksels zijn meer dan 11 jaar geleden verwijdert. Voor een paar jaar gaat het goed. Dan krijg ik weer ontstekingen. Nu zeggen de artsen in het ziekenhuis dat operatie niet veer zin meer heeft. Men kan alleen de ontstoken plek goed schoonmaken van binnen en afwachten. Ik gebruik al jaren geen deodorant meer. Bepaalde synthetische kleding kan het ook vergergeren. Ik heb begrepen van sommige mensen dat een juiste kuur afgestemd op de veroorzaakde bacteri wel goed kan helpen. Veel sterkte. Doorn

label.Geplaatst op 2007-01-07 12:34:33

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren