© 2024 solvo B.V.

Peri anaal abces haarnet cyste

Halllo , Mijn vriend had een peri anaal abses het is nu een haarnet cyste hij is in maart geopereerd het wou niet dicht dus is hij 6 november weer geopereerd ( meer pijn ) en ik slaap nog steeds niet echt fijn in bed ben zo bang dat ik hem pijn doe Maar we houden de wond goed schoon 2 keer per dag spoelen er was even niets aan de hand we dachten het gaat goed maar nu is elke keer het verbandje dat in de wond moet aan de uit einde groen Wat kan dat zijn ?? en wat kan ik nog meer doen om het goed te laten genezen hij heeft un nl ook weer een schimmeltje ( het is heel rood om de wond heen :s ) terwijl ik het altijd goed droog maak enzo Help


Jeetje 8 november geopereerd en 18 december (datum van je brief) nog steeds open en exsudatief? Laat er een een wondverpleegkundige of dermatoloog naar kijken als je nog steeds klachten hebt. Suc6

label.Geplaatst op 2007-01-07 14:54:18


Hoi, mijn man heeft precies hetzelfde gehad. Was eerst dichtgehecht maar dat ging ontsteken. Hebben ze het weer opengemaakt, en moest het vanzelf dichtgroeien. Iedere dag schoondouchen en droogföhnen. Al met al heeft het driekwart jaar geduurd voordat het helemaal dicht was. Doorzetten dus, en als je je toch zorgen maakt, contact opnemen met de arts.... groetjes en sterkte, rota

label.Geplaatst op 2007-01-22 13:38:33


heej, ik onderga op dit moment hetzelfde. heb ook een open wond die niet dichtgaat. ik ga 2x per dag in een badje zitten met badedas met kastanje extract dit is goed voor ontstekingen tegen te gaan en ik spoel het 2x perdag uit samen met een wijk verpleegkundige die de wond goed in de gaten houd. ik zou in ieder geval een wijkverpleegkundige erbij halen die minimaal 1x per dag naar de wond kiijkt en deze ook verzorgd.. als er dan iets aan de hand is ziet zij het meteen en kun je meteen een arts inschakelen. groetjes tim

label.Geplaatst op 2007-03-06 18:48:26


hoi het groen kan geen kwaad dat is waarschijnlijk gewoon wondvocht je moet goed spoelen maar geeft geen garantie ik ben zelf ook al 6 jaar bezig hoop dat je er eerder van af bent groetjes

label.Geplaatst op 2007-03-08 21:41:58

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren