© 2024 solvo B.V.

Peri anaal abces

Mijn vraag is de volgende. iemand in mijn omgeving heeft last van recidiverende peri-anale abcessen, nu heeft hij gehoord dat bij recidieve de fistelruimtes kunnen worden ingespoten of worden gevuld met een substantie waardoor de genezing beter wordt en de kans op herhaling kleiner wordt.Iemand daar iets over gehoord heeft en hoe heet die behandeling dan? alvast bedankt


Ik heb dit inderdaad wel eens gehoord. Er wordt dan een bepaalde vloeistof ingespoten om te kijken hoe groot het is. De chirurg kan vervolgens preciezer handelen. Ikzelf heb een operatie gehad zonder dat gedaan te hebben en het is wel verstandig. Bij mij was er na de 1e operatie nog een gedeelte blijven zitten.

label.Geplaatst op 2006-05-07 20:56:14


Mijn vriend heeft dat ook gehad maar het heeft niet echt geholpen want alles wat in de weg zat wordt blauw met dat vloeistof maar hij is er weer aan geopereerd ik denk dat het gewoon mss in je lichaam zelf zit ofzo Sterkte ermee

label.Geplaatst op 2006-12-18 15:42:31


heej ik heb dat ook gehad die fotoo's dat heten contrastfotoo's en dan kunnen ze zien waar de fistel zit

label.Geplaatst op 2007-03-06 18:51:21

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren