© 2024 solvo B.V.

Perianaal fistel

ik ben gister geoppereerd aan een perianaal fistel. Op het moment heb ik erg veel last met zitten en ontlasten. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben? En mij een hart onder de riem kunnen steken mbt het herstel. (hoelang zal het duren voor ik weer normaal kan lopen en zitten) Ik lees nml. ook op dit forum dat de kans op herhaling zeer groot is, ik heb van mijn chirurg hier niets over gehoord. Is er misschien iemand die wel een success verhaal heeft :-)


Het herstel is bij iedereen verschillend,dus dat kan ik moeilijk beantwoorden en de kans op herhaling hangt af van de oorzaak.Heb je een chronische darmziekte?

label.Geplaatst op 2005-10-21 23:46:38


Ik heb dit ook (gehad). Ik kreeg er 1,5 jaar geleden ineens last van. Ik bleef er echter mee lopen omdat ik dacht dat het wel overging. De ontsteking werd echter steeds groter waardoor ik toch naar de chirurg ben gegaan. Ik ben toen geopereerd. Dit viel niet mee. De wond was 13 cm lang en ruim 5 cm diep. Ik ben in januari nogmaals geopereerd aan hetzelfe. Kortom, wees er snel bij. Dan moet het goed te doen zijn. Het is en blijft lastig. Maar als je het goed laat behandelen en je bent niet te laat, kost het herstel hooguit 3-4 weken.

label.Geplaatst op 2006-05-07 20:59:30

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren