© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke litteken na buikoperatie-licht verdoofd gevoel been

Heb half mei een buikoperatie gehad(heb een verticaal litteken van ong.18 cm),voel me redelijk goed maar heb nog steeds een verdoofd gevoel van ong. 10 cm boven de knie(heb een verdoving gehad in de rug en heb enkele dagen een pijnpomp gehad)Verpleging zei dat dit verdoofd gevoel kwam door die verdoving in de rug,maar toen ik dit aan de chirurg vermelde zei hij dat dit niet kon??Neem wat extra vit B zei hij tzal wel overgaan , nu 3 mnd later is dit nog niet beter. Ook het litteken zelf is erg gevoelig tot zelfs pijnlijk(is dit normaal?),nog een geluk dat het zomer is en dat ik jurkjes kan dragen.Half september ga ik nog eens met een bang hart op controle bij de chirurg


Hallo, las je ervaring met het litteken van de buikoperatie. Hier wil ik graag mijn ervaring schrijven. Heb een buikvliesontsteking gehad en daarom een litteken op mijn buik. Deze loopt van boven mijn navel t/m schaambeen (iets meer dan 18 cm). Inderdaad is dit heel gevoelig. Het gaf bij mij een "trekkend"gevoel. Arts vertelde mij om er vitamine e-olie op te smeren. Litteken wordt hierdoor soepeler! Klopt. Ook wordt er in zwembad of op strand wel mijn litteken gekeken, maar we hebben allemaal wel iets. Andere pijn herken ik niet==>even naar huisarts gaan?

label.Geplaatst op 2008-08-28 19:06:32

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren