© 2024 solvo B.V.

Polsbreuk kind

Dag allemaal, mijn kind van 6 heeft 4 weken geleden zijn pols gebroken, welke niet gezet hoefde te worden destijds. Nu het gips eraf is , is de hoekstand van 26 graden naar 36 graden gegaan. De behamdelend arts deed dit af met dat zich dat nog reguleert , maar ik heb grote twijfels. Is er iemand die hiermee ervaring heeft ??


laten bekijken door een andere arts foto´s op vragen van het ziekenhuis.

label.Geplaatst op 2004-08-09 14:49:24


Hallo, mijn zoontje heeft ook een polsbreuk, hij is ook 6 jaar oud. Awnkomde zaterdag is het 2 weken geleden dat hij is gevallen. Onder narcose is het rechtgezet. Maar bij controlefoto afgelopen maandag was er een klein hoekje/knikje te zien op de foto. De arts twijfelde.. Nu wordt er morgenvroeg gekeken of de pols opnieuw gezet moet worden (met pinnen) n.a.v. nieuwe foto's. Ook heeft hij af en toe een pijnscheut terwijl hij gips om heeft bij een bepaalde begeging. Heeft jullie zoontje daar ook last van gehad?

label.Geplaatst op 2008-04-24 09:25:14


ja ik ben rontgen laborant en ik weet dat een breuk van een kind weer vanzelf kan hersellen. Als het te afwijkend is moet het op nieuwe gebroken en gezet worden. ga maar naar de huis ards voor een verwijs kaart voor een ander ziekenhuis groetjes plan

label.Geplaatst op 2004-08-09 18:35:14

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren