Recidief Trigger Finger
Ik ben kleine 10 weken geleden geopereerd aan een tendovaginitis stenosans (trigger finger) van de middelvinger rechts. De wond is mooi genezen. Sinds enkele dagen blijft de vinger weer af en toe hangen. Is dit littekenweefsel, of zou dit weer hetzelfde probleem zijn? Uit de operatieverslagen heb ik kunnen opmaken dat de chirurg die ringband heeft gekliefd. Iemand ervaring met terugkerende klachten aan dezelfde (geopereerde) vinger. Ik ben door een algemeen chirurg geopereerd, maar ik heb wel eens gehoord dat dit soort operaties beter door een plastisch chirurg uitgevoerd kunnen worden. Iemand idee wat dit zou kunnen zijn? opnieuw recidief? of lettekenweefsel?
Hallo ik heb zelf het zelfde gehad en heb het nou ook weer aan mijn rechterhand wat een ellende als je iets zwaars tilt blijven er gewoon drie vingers hangen.Het knakt gewoon en dan als dat gebeurt dan moet ik het masseren zodat ze vanzelf weer goed gaan staan met veel pijn heb binnenkort weer een afspraak om het te laten bekijken en dan toch weer te laten opereren.Heb veel geoefend met zo stres balletje maar ja helpt niet ook al oefen je ermee het is waardeloos die pijnklachten want het kan je toch aardig belemmmeren in dagelijkse bezich heden.Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft en lat je nooit te gauw weg sturen. Groetjes Cars