© 2024 solvo B.V.

Recidief Trigger Finger

Ik ben kleine 10 weken geleden geopereerd aan een tendovaginitis stenosans (trigger finger) van de middelvinger rechts. De wond is mooi genezen. Sinds enkele dagen blijft de vinger weer af en toe hangen. Is dit littekenweefsel, of zou dit weer hetzelfde probleem zijn? Uit de operatieverslagen heb ik kunnen opmaken dat de chirurg die ringband heeft gekliefd. Iemand ervaring met terugkerende klachten aan dezelfde (geopereerde) vinger. Ik ben door een algemeen chirurg geopereerd, maar ik heb wel eens gehoord dat dit soort operaties beter door een plastisch chirurg uitgevoerd kunnen worden. Iemand idee wat dit zou kunnen zijn? opnieuw recidief? of lettekenweefsel?


Hallo ik heb zelf het zelfde gehad en heb het nou ook weer aan mijn rechterhand wat een ellende als je iets zwaars tilt blijven er gewoon drie vingers hangen.Het knakt gewoon en dan als dat gebeurt dan moet ik het masseren zodat ze vanzelf weer goed gaan staan met veel pijn heb binnenkort weer een afspraak om het te laten bekijken en dan toch weer te laten opereren.Heb veel geoefend met zo stres balletje maar ja helpt niet ook al oefen je ermee het is waardeloos die pijnklachten want het kan je toch aardig belemmmeren in dagelijkse bezich heden.Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft en lat je nooit te gauw weg sturen. Groetjes Cars

label.Geplaatst op 2009-11-16 14:50:30

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren