© 2024 solvo B.V.

Schouder?????????????

Hallo, Ik ben vorig jaar november/december vanaf een hoog hek gevallen ik had toen zo pijn aan mijn schouder, ik ben de volgende dag gelijk naar de dokter gegaan maar de dokter zei, niet meer dan een lichte kneuzing, paar dagen mitella en dan moet het goed gaan. Ik dacht, hoe kan dat nou zo\\\'n pijn en maar een lichte kneuzing. Nouja, ik zal me wel aanstellen dacht ik. Dus ik braaf het advies van de dokter opvolgen. 3 dagen later deed het nog steeds zo\\\'n pijn, ik weer naar de dokter, de dokter zei: ohw sorry het was volgens mij toch een zware kneuzing, niks aan te doen, ik zei tegen de dokter, ik kan toch niet de hele tijd met pijn rondlopen. De dokter adviceerde mij om fysiotherapie te gaan doen. Dat heb ik gedaan, daarna is het wel wat beter geworden maar niet optimaal. Ik weer naar de dokter, de dokter zei ja dan moest je maar eerder naar de dokter gaan. Ik zei oke en ben maar weer gewoon door gegaan met sport enz. maar het deed altijd nog wel een beetje pijn. Maar laatst ging ik bowlen, en heb een te zware bal gepakt, toen knakte mijn schouder zooooo erg dat bijna de hele zaal schrok. Dat deed zo\\\'n pijn maar hij schoot niet uit de kom, maar verder, ik weer die mitella om maar ik weet niet wat ik moet doen, als ik weer naar de dokter ga ben ik bang dat ik weer een kneuzing heb ofzo en straks heb ik wel iets ergers. Weet iemand wat het is? Of wat kan ik er aan doen ? Heeft de dokter het fout gedaan of juist goed?

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren