© 2024 solvo B.V.

Wat kan het nu zijn?

Hoi, Sinds een aantal maanden heb ik last van de volgende symptomen: - vermoeidheid (ben al moe als ik net wakker wordt) - hartkloppingen - kortademigheid bij inspanning - aangekomen terwijl ik een stuk minder ben gaan eten - vaak dingen vergeten - erg snel geirriteerd/gejaagd Nu ben ik afgelopen vrijdag bij de huisarts geweest. Hij heeft mijn bloed laten onderzoeken omdat er werd gedacht dat het aan mijn schildklier zou liggen. Uit deze bloedtest bleek dat mijn bloed normaal was (glucosewaarden, schildklierwaarden en dergelijke). De arts heeft mij verteld dat ik gewoon door moest gaan met waar ik mee bezig was (voetbal, werk enz.). Ik ben dus nu nog niets wijzer geworden met wat er aan de hand kan zijn. Hebben jullie misschien enig idee wat het kan zijn, want zo kan het ook niet doorgaan. Groetjes, Kolkkie


hoi ik zou eerder denken aan slaap apneu ik zou daar maar eens met je arts over hebben het lijkt er wel op.

label.Geplaatst op 2004-01-08 16:42:08


Hallo kollkie, Als je die klachten nog altijd hebt zou ik toch nog eens met je huisarts praten.Niet dat ik je ongerust wil maken en de symtomen kunnen op van alles wijzen maar zelf heb ik het chronisch vermoeidheidsyndroom en de symtomen die je beschrijft zijn daar enkele van.Het wil daarom niet zeggen dat je dat ook hebt want dan zou je nog andere problemen hebben maar het behoort tot de mogelijkheden.Laat je niet met een kluitje in het riet sturen.Veel beterschap en sterkte groetjes, jill

label.Geplaatst op 2004-02-08 01:41:38


hoi kolkie met ap het lijkt wel wat de vorige zei op cronische vermoeidheid er zijn vele oorzaken problemen op werk problemen met familie etc ik heb wel even een site waar je eerst op kan kijken www.umcn.nl en dan ga je naar ziektenbeelden en behandelingen als je nog meer wil weten vraag je het maar afz apdeheus@quicknet.nl

label.Geplaatst op 2005-02-10 00:38:23

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren