© 2024 solvo B.V.

Ik geloofde het vroeger niet,maar het is echt waar!! Je kunt ECHT van acne afkomen! Ik ben nu 23 en had al sinds mijn puberteit last van pukkels en puistjes in mijn gezicht en op mijn schouders, niets hielp en ik heb écht van alles geprobeerd, tot ik het boek “Acne zo kom je er van af!”las. Het is geschreven door een Nederlandse ARTS die écht heel veel van acne afweet en die mij heeft geleerd wat je WEL en NIET moet doen! Het is geen boek met rare alternatieve kuren of dure middelen, maar het maakt gewoon duidelijk in helder Nederlands welke geneesmiddelen er zijn, wat er ECHT HELPT en wat niet! Het boek bevat zo’n 150 vragen en hele duidelijke antwoorden. Ook littekens kunnen met sukses worden behandeld. De voor-en nadelen worden duidelijk uitgelegd. Dit boek heeft echt mijn leven veranderd!! Als je googelt op “acneboek”vind je het vanzelf. Het boek kost maar een tientje daarvoor krijg je t met de post thuis bezorgd en het is z’n geld echt dubbbel en dwars waard. Dit is de link als je t wilt bestellen: http://home.wanadoo.nl/ericck/acneboek/ Ik heb voor het eerst sinds jaren een MOOIE SCHONE huid en voel me gewoon een ander mens! Dus; blijf niet meer tobben, want geloof me, je kunt echt van die ellendige puistjes afkomen!!


Wat een onzin om te denken dat je na het lezen van dit boek van je acne afkomt!!! Fabels en mythen over acne, wat helpt wel en niet. Dit kan je ook gratis op internet vinden. Ok, het is maar een tientje!!! :-)ik hou hem in mijn zak! Gr B

label.Geplaatst op 2007-12-20 19:50:02


Tja Bleeeker ik kan me voorstellen als jij last hebt van erge acne dat je dan zo negatief op alles reageert. Daar heb je dan jezelf mee want als je er niks aan doet dan blijf je er niet uitzien! Je moet er zelf iets aan willen doen maar als je zo wantrouwend in elkaar zit en lekker negatief blijft doen is dat sowieso de pest voor je huid! Uiterlijk en innerlijk, weet je wel! Bovendien op internet vind je heel veel informatie die ABSOLUUT NIET KLOPT en worden heel veel commeciele middeltjes aangeprezen en daar had IK nu juist helemaal niks aan!

label.Geplaatst op 2007-12-20 22:14:23


heey, dat is heel fijn om te horen, maar wat staat er zoal in dat boek? Kun je misschien alvast 1 tip geven? ik heb niet vreselijk last van jeugdpuistjes, maar toch wil ik er liever vanaf..

label.Geplaatst op 2008-09-14 18:02:21

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren