© 2024 solvo B.V.

Aangetast gezichtshuid

Ik heb heel veel last van stress gehad.Dit uitte zich op mijn gezicht in puistjes en vooral op goedgevulde bultjes op en rond mijn kin. Van de puistjes die geheeld zijn houd ik bruine vlekjes aan over. Ik heb een lichtbruine huid en daardoor zie je alles ook heel gauw. Is het ene puistje weg, komt de andere in drievoud terug. Is er iemand die me suggesties kan geven over huidverzorging. Het enig wat ik gebruik is mascare en oogpotlood als make up en een dagcreme. Mijn gezicht wordt in de loop van de dag heel olie achtig. Ik word gek zodra ik weer een puistje aan voel komen en ik word gek van die bruine vlekjes op mijn gezicht.HELP HELP!!!~ Prinses010@hotmail.com !!


Ik had ook snel puistjes en pukkeltjes, maar zins ik een gezichtsscrub gebruik is het veel minder. Van dr.v.d. Hoog heb je ze voor verschillende soorten huiden. Succes.

label.Geplaatst op 2005-06-19 09:54:57


Bedankt voor je antwoord. Ik zal het proberen maar naar mijn gevoel heb ik alles al gehad. Ik word er een beetje panisch van. en de huisarts denkt dat het tussen mijn oren zit.

label.Geplaatst op 2005-06-20 19:00:39


Bekijk mijn bericht op de eerste pagina ''verlost van acne'' eens. Hier heb ik tips gegeven, hoe ik ervan afgekomen ben. Vele groetjes, and good luck. angelken

label.Geplaatst op 2006-04-09 12:42:29

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren