© 2024 solvo B.V.

Acné de mallorca

geachte; Al jaren lang word elke zomer mijn rug,schouders en borst geteisterd door acnè de mallorca!Alleen de strafste zonnecréme verhelpt het uitbarsten ervan!Ik vroeg me af of er geen andere en betere middeltje zijn{bvb injectie...} om mijn huid gaaf te houden? mvg Sven


Hallo, Naar aanleiding van uw advertentie wilde ik graag even reageren. Wie weet kunnen we mekaar helpen. In juni 2007 heb ik met succes mijn opleiding schoonheidsverzorging, pedicure en nagelstyliste afgerond. Omdat ik graag mijn kennis en vaardigheden op dit gebied verder wil uitbreiden, ben ik in september 2007 begonnen met mijn vervolgopleiding allround schoonheidsverzorging op het Rijn IJssel College, Lange Wal te Arnhem. Voor deze opleiding ben ik op zoek naar een aantal patienten die last hebben van acne op het gelaat of op de rug. Heeft u of kent u iemand die last heeft van acne? Dan kunt u mij bellen of mailen voor een afspraak ( zowel mannen als vrouwen). U krijgt dan gratis een behandeling en evt. een gratis advies voor thuis. Dit natuurlijk onder begeleiding van een ervaren docente. U kunt mij bereiken op dit nummer 06-41979316 of op me mailadres priscillaronkes@hotmail.com Bij voorbaat dank, Priscilla Ronkes

label.Geplaatst op 2007-09-07 18:16:37

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren