© 2024 solvo B.V.

ACNE, PUISTJES, KIJK SNEL!!!

Dames en heren! Ik heb zelf jarenlang acne gehad. Met alle middelen als weggegooid geld. Nu heb ik het ZELF ontdekt. Het is pure logica. Vraag 1: Wat gebeurt er met je handen als je veel creme gebruikt? Antwoord: Je huid gaat minder vet aanmaken. Nu, wat is er aan de hand met jou acne-huid? Deze maakt teveel vet aan. DIT moet vermindert worden. TIP: Was GOED je gezicht \\\'s ochtends met SHAMPOO en gebruik na het drogen VLOEIBARE creme! Wat er nu gebeurt is het volgende: Je lichaam denkt dat er genoeg vet in je huid is en maakt zelf minder vet aan. DAMES EN HEREN, jongens en meisjes, als dit niet werkt binnen een korte periode mogen jullie mij aanklagen bij de rechtbank... Ik ben er nu pas achter hoe makkelijk je je lichaam kan manipuleren! WEG PUISTJES EN EEN MOOIE GAVE HUID Voor exacte vragen kunnen jullie mij gerust mailen Albertvroom@hotmail.com


Ik heb volgens mij al eens eerder op een dergelijk bericht gereageerd en houdt het daarom kort. Ik vind het fijn dat het voor jou persoonlijk mogelijk geholpen heeft, maar de theorie achter deze "behandeling" klopt voor geen ene meter. Je lichaam heeft geen "vetsensoren"; puistjes zijn een voornamelijk hormonale aangelegenheid. Dit los je niet op door "vet op je huid te smeren". Ik vind het dan ook een behoorlijk gedurfde uitspraak over die rechtbank. Sowieso al vanwege het feit dat er geen enkele behandeling in de hele geneeskunde is die ook voor iedereen werkt.

label.Geplaatst op 2004-10-31 23:48:19


Voor vrouwen is er de simpele oplossing; Diane pil...het gaat inderdaad om hormonen... Voor mannen is het iets lastiger maar heb je benzoylperoxide en nog wat depvloeistoffen en dergelijke.. Ik dnek niet dat je theorie zal werken aangezien je puistjes meestal wil uitdrogen..maarja ieder zn ding hé?

label.Geplaatst op 2004-12-02 21:05:35


Dat over Benzylperoxide is echt onzin! Ik heb dat gebruikt en het werkte niet!!

label.Geplaatst op 2006-03-24 11:27:20


Hallo Je theorie kan wel kloppen. Het is namelijk zo dat je huid bestaat uit: VOCHT (water) VET (SEBUM of TALG). Het sebum dat overmatig word geproduceerd door de huidklieren, vloeit uit de porien, maar zodra de secretie te overvloedig word, gaat deze de porie verstoppen. Indien je je huid gaat uitdrogen (zoals iemand reageerde) verminder je het VOCHT in je huid, en dit is niet hetgene wat acne veroorzaakt! Wat ik kan aanraden is: - 2x daags een goede reiniging, lotion en beschermende dagcreme. - 1x week een dieptereiniging in de zin van het LEDIGEN van de porien. - 1x week een peeling in de zin van het VERDUNNEN van de hoornlaag.

label.Geplaatst op 2006-04-03 10:33:19


Fijn dat die theorie voor jou werkt, maar je geeft een ander die last van acné heeft er valse hoop mee, tuurlijk kan het voor een aantal meer mensen nog wel werken, maar lang niet voor iedereen. Ik vind die uitspraken van je kwetsend voor mensen die al jaren acné hebben en alles geprobeerd hebben, want het helpt gewoon niet voor iedereen, dus een tip, spreek in het vervolg alleen voor jezelf en niet voor iedereen, wat bij jezelf een wondermiddel is hoeft het voor een ander nog niet te zijn.

label.Geplaatst op 2006-11-29 09:55:18

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren