© 2024 solvo B.V.

Acute reuma?

Ik loop al zeker een halfjaar bij de Reumatoloog en tot op heden hebben ze niks kunnen vinden. Ik heb last van mijn benen titelingen vanaf mijn voeten naar boven. dit gaat vaak gepaard met koorts en rillingen. Ik ben dan ook dood en doodmoe...ga meestal liggen en paar uurtjes slapen wil ik de dag doorkomen. Er is een paar keer een onstekingswaarde in zowel mijn bloed als urine gevonden. maar elke keer denken ze aan een gewone griep of blaasontsteking. Ik kan ook geen lange afstande leggen of ik heb pijn en last van mijn benen. Mijn benen zetten op en krijg last van vochtophoping. Vooral in de knieen en kuiten. Heb vaak ziek moeten melden hierdoor dat ik op een gegeven moment verlof dagen opnam om bij te komen en mijn baan niet te hoeven verliezen door deze vage klachten. het put mij uit en heb ook echt pijn. De tintelingen zijn heel vervelend maar heb ook wel onderhuidse jeuk waar ik gek van wordt. Last van pijnscheuten in de gewrichten bij de ellebogen en mijn polsen. Dit doet zeer. Sinds 3 weken last van kortademigheid en hartkloppingen. Krijg het erg benauwd en neiging tot flauwvallen. Momenten dat ik deze klachten krijg besef ik hoe ziek ik eigenlijk be. Maar tis niet te zien aan mij noch te achterhalen wat de diagnose nou is. Heb wat gelezen over de acute reuma...willen degene die hier meer ervaring mee hebben of mijn klachten herkennen alstjeblieft reageren. Ik ben de wanhoop nabij en ben aardig depri hierdoor. Loop reeds bij de Reumatoloog heb pas ergens in september een MRI scan en tevens een second opinion aangevraagd....help!!! Liefs Nisrine

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren