© 2024 solvo B.V.

Allergie voor Clioquinol

In het Academisch Ziekenhuis te Nijmegen werd bij mij de allergie voor Clioquinol geconstateerd, na proefen (huidtesten). November 2003. Kenmerken: 1.Allemaal rode plekken, onder arm, oksels, buikrand, onder borsten en knieholtes. 2.De ene keer erger dan de andere keer. 3.Op die momenten veel en erge jeuk. 4.Ik ben een COPD patient en gebruik Pulmicort Foradil Spiriva Fluimicil en af en toe een Prednison kuur . 5.Verder gebruik ik van de cardioloog Tildiemxr200mg en Acetylsalizuurcardio80pch. 6.Van de dermatoloog in Nijmegen heb ik Emovate zalf en Hydrocortison creme. (Ik heb hier niet optimaal resultaat mee en vraag u derhalve of u een betere zalf bekend is) Ik ben ten einde raad omdat mij wordt gezegd dat NIJMEGEN NIET WEET wat de oorzaak v.d. allergie is, d.w.z. waar komt het vandaan, eat is de oorzaak etc/etc., ik moet dit zelf uitzoeken, doch kom er niet uit!

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren