© 2024 solvo B.V.

Beschadigingen huid/bloeden&wonden

Bij het iets stoten of met de hond spelen, soms ook spontaan, beschadigd mijn huid op de onderarmen. Er ontstaan dan rode vlekjes, vlekken of een grote wond. De vlekken worden vurig rood/paars en verdwijnen met ongeveer 14 dagen. De wonden blijven dagenlang bloeden (ook na het dichtspuiten met plastic) en na het verwijderen van de huidvriendelijke pleisters beschadigd ook hier weer de huid. De Dermatoloog heeft een zeer dunne huid geconstateerd (komt bij oude mensen voor)en de internist zegt (na bloedonderzoek) dat het meer voorkomt bij mensen met bloedgroep O. Dit heb ik nu sinds 2 jaar, ik ben 54 jaar en loop momenteel met grote pleisters/verbanden op mijn armen en het wordt alleen maar erger. Kan of weet iemand hier een oplossing voor?


Ik denk dat het geen kwaad kan om bij de huisarts het trombocytengehalte te laten controleren, want naar mijn mening is de stollingfactor van het bloed niet goed. Succes

label.Geplaatst op 2008-04-25 19:38:26

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren