© 2024 solvo B.V.

Blauwe plekken

Hallo, Ik zit met het volgende: ik ben een paar weken geleden van mijn fiets gevallen, toen ik door een kuil fietste. Ik ben nogal raar terecht gekomen en heb er ook een paar flinke blauwe plekken aan overgehouden op mijn bovenbeen (aan de zijkant, heup en billen. Nu is het al zeker 3 weken geleden en nóg zie je die blauwe plekken heel vaag. Is het normaal dat het zolang duurt? Geneest het nog wel? Groetjes, Flora


Ik weet niet of je er een arts naar heb laten kijken maar het kunnen ook bloeduitstortingen zijn, en die duren wat langer voordat ze verdwijnen. Als ze er nu nog zitten zou ik maar toch even naar je huisarts gaan.

label.Geplaatst op 2005-12-14 09:52:40


Nou, het is wel normaal dat het 3 of 4 weken duurt voordat een heftige blauwe plek weg is. Ik heb zovaak blauwe plekken gehad, en een kleintje gaat na een week weg, maar een heftige grote blijft lang zitten, ja.

label.Geplaatst op 2005-12-16 21:19:24

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren