© 2024 solvo B.V.

Bultje

Sinds kort heb ik op men kin een bultje met daarin verhard wit pus erin... en dit voor ongeveer 4 maand. Je kan het niet uitduwen want het is verhard...Dermatoloog zei dat ik enkel kon afwachten... Iemand raad?


Als je er al mee bij een dermatoloog bent geweest, wacht dan even af. Wil je er wat aan laten doen, vraag hem dit dan, een klein sneetje, misschien met een hechting en je bent het kwijt. Overleg dit gewoon met hem, ik kan me voorstellen dat het niet prettig is, in je gezicht. Hoe groter het wordt, hoe ongemakkelijker je je voelt. Overleg dus, dat wil hij vast wel. Succes.

label.Geplaatst op 2005-10-20 22:09:40

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren