© 2024 solvo B.V.

Bultjes/puistjes op billen

Hallo allemaal ik heb sinds een paar maanden last van rode bultjes en soms zelfs puistjes (met een gele kop) op mijn billen, ik schaam me hier erg voor en ik ben er niet blij mee. ik wil eigenlijk wel naar de huisarts maar ik durf het niet te laten zien omdat ik me dus zo schaam. heeft iemand een idee waar deze bultjes vandaan komen en hoe ik ze weer weg kan krijgen? Alvast bedankt !


Hoi! Heb er zelf ook last van gehad. Volgens mij heeft het te maken met de stof (microfiber) van mijn slips. Ik merk dat als ik alleen katoenen slips draag, het vrij snel weggaat. Ook goed scrubben met een bodyscrub en insmeren helpt bij mij. Kortom: zorgen dat de talg uit de kliertjes goed weg kan. Anders hoopt het als het ware op in je huid en kan gaan ontsteken. (de gele kopjes of de rode plekjes). Succes ermee! PS Laat je nog even weten of het helpt?

label.Geplaatst op 2005-03-13 16:25:13

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren