© 2024 solvo B.V.

Constitutioneel (atopisch) eczeem

Hallo allemaal, Ik zal mij even kort voorstellen. Mijn naam is Casper van Drongelen,24 jaar oud en ik studeer aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik zit op dit moment in mijn 4e en laatste jaar van mijn studie(Commerciële Economie). Mijn afstudeeronderzoek gaat over constitutioneel eczeem. Ik heb juist voor een onderwerp als deze gekozen omdat ik wilde kijken wat voor resultaten een economische studie in combinatie met een gezondheids\'probleem\' teweeg zou kunnen brengen. Ik zou dan ook graag in contact komen met mensen die te maken hebben met deze verschrikkelijke ziekte. (of ervaringen hiermee hebben omtrent hun eigen kind/familie) Om mijn afstudeeronderzoek kracht bij te zetten heb ik een online enquête ontwikkeld die over constitutioneel eczeem gaat. Ik ben namelijk heel erg benieuwd naar uw mening over een aantal zaken! De enquête kost ongeveer 5 minuten van uw tijd en is volledig anoniem. Door het invullen van deze enquête zou u mij waanzinnig helpen! U kunt de enquête invullen door op de volgende link te klikken: (of kopiëren en plakken in een nieuw venster) http://www.thesistools.com/web/?id=246101 Hartelijk dank voor uw tijd en als u vragen hebt schroom dan niet om mij te e-mailen! Met vriendelijke groet, Casper

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren