© 2024 solvo B.V.

Differin gel

Hallo, ik ben een moeder van een dochter vn 16 en een zoon van 14 jaar oud. Mijn dochter heeft sinds een half jaar erg last van acne. Ze heeft een tijde benzoylperoxede 10% gebruikt, dit hielp een tijdje maar later niet meer. Via de huisasrts nu differin gel voorgeschreven gekregen, ze gebruikt het nu 3 weken maar het verbetert echt niet. Ze was \'s avonds haar gezicht met Vichy wash en daarna gebruikt ze Differin gel. \'s morgens wast ze haar gezicht met water en gebruikt dan tea tree dagcreme (anders is haar gezicht heel schraal). Ligt het misschien aan de verkeerde producten die ze door elkaar gebruikt. Ik ben benieuwd hoe Differing beter kan helpen. Misschien in combinatie met andere producten?? Mijn zoon heeft veel puisten in zijn nek en op zijn rug. OOk hij gebruikt hetzelfde als zijn zus. Graag hoor ik reactie\'s Alvast bedankt een bezorgde moeder.

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren