© 2024 solvo B.V.

Eczeem + oplossing?

Ik heb een tip waarmee ik mensen misschien wat kan helpen. Ik heb al sinds jaar en dag atopisch eczeem. Ik was eind mei op de allergie-beurs in de RAI en daar heb ik een nieuw product van Eucerin geprobeerd. Ze schijnen binnenkort met een nieuwe lijn te komen voor een problematisch droge huid, zoals eczeem en psoriasis. Ik heb een 10% urea lotion geprobeerd en meegekregen en het bevalt goed! Smeert fijn, ruikt neutraal en de jeuk een schilfering nemen af. Misschien een tip voor mensen met een problematisch droge huid? Ik begreep dat het alleen verkeijgbaar is in de apotheek.

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren