© 2024 solvo B.V.

Einde kuur roacutane.

Eindelijk na 5 maanden een kuur van roacutane te hebben gedaan ben ik van mijn acne af, maar nu de vraag hoelang moet ik wachten tot ik weer kan zonnen. Bvd, long


Hoi, Ik ben vandaag begonnen met de kuur. En moet in ieder geval nog 9 maanden wachten met zonnen. Ik ben wel een zonnenaanbidster. Heb nog net mijn laatste zonnebank kuur genomen!!! Ik heb een informatiemap meegekregen en daar staat in dat je in ieder geval 5 weken moet wachten met het zwanger worden. Misschien geld dat ook voor het zonnen. Anders zou je het moeten navragen bij je huidarts.... En anders even gaan google.... Groetjes en succes!!

label.Geplaatst op 2006-10-03 22:18:25


Na 2-3 mnd kan je weer de zon in. Vraag is wat je verstaat onder zonnen: vakantie of zonnenbank? Bovenstaande termijn geldt als veilig. TIP: zonnen is sowieso niet verstandig voor de huid. Deze wordt hiervan ouder en je loopt grotere kans op het verkrijgen van kwaardaardige huidplekjes. Zon verstandig!

label.Geplaatst op 2006-10-27 16:24:48


Hoi, Ik heb een vraagje voor je, ik zie dat jij ook aan de roaccutane bent geweest, over 2 maanden mag ik dit ook gebruiken, ik moet nu eerst nog 8 weken een gel gebruiken (differin gel), ik ben heel nieuwsgierig wat jouw ervaringen met roaccutane waren, positief/negatief? Helpt het echt zo goed, komt de acné echt niet terug?? Alvast bedankt, Groetjes Jennifer

label.Geplaatst op 2006-12-02 18:37:01

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren