© 2024 solvo B.V.

Ervaringen met laser behandeling couperose

Wie heeft zich met laser laten behandelen voor couperose en kan mij daar meer over vertellen: welk instituut, (blijvend) resultaat, aantal behandelingen, kosten, bijwerkingen ?


Hoi Roodkapje, Een beetje een late reactie, maar ik ben hier voor de eerste keer. Misschien heb je allang iets aan je couperose laten doen, maar voor de zekerheid post ik hier even mijn ervaringen met het laten laseren van couperose. Ik ben zelf 21 jaar en heb nu 2 laserbehandelingen achter de rug. Ik ben erg tevreden over het resultaat. De behandeling duurt niet lang, en is ook niet erg pijnlijk(het is ook niet pijnloos...). Het heeft me wel 160 euro gekost, maar dat was het zeker waard. Ik ben zelf naar een huidtherapeute op zoek gegaan(daarvoor heb je wel doorverwijzing nodig van je huisarts), en zij heeft me een laserbehandeling geadviseerd. Er is vast bij jou in de buurt ook een centrum waar je je kunt laten laseren! Veel suc6 ermee! Groetjes Marloes

label.Geplaatst op 2005-01-14 21:17:28

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren