© 2024 solvo B.V.

Exceem of iets anders?

Hallo ik weet niet of jullie misschien een idee kunnen hebben wat er aan de hand is, maar sinds een paar weken heb ik ineens erge uitslag in mijn gezicht, hals, en handen. Het begon met een plek in mijn hals. Het voelt bobbelig aan en het zijn rode vlekken. Zou dit exceem kunnen zijn? Ik ben sinds 3 weken bezig met een afval progamma vna Modifast. Zou het hier mee in verbinding kunnen staan, want zo lang heb ik dit exceem ook? Het wordt steeds erger. Anders de volgende week maar even langs de huisarts. Alvast bedankt! Groetjes Sheila


Klinkt inderdaad als een allergische reactie. Best mogelijk dat het van de Modifast komt of van een creme of zeep die je sinds kort gebruikt. Verstandig om naar je huisarts te gaan. Succes met afvallen!

label.Geplaatst op 2003-03-31 12:28:16

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren