© 2024 solvo B.V.

Galbultjes/pustels op vooral handen/vingers

Hallo, Een klein jaar geleden kreeg ik op mijn hand palmen kleine jeukende rode bultjes, welke zich verspreide over m\'n gehele lichaam. Ik ben toen doorverwezen naar een dhermatoloog, welke mij een antibiotica kuur heeft gegeven en nog een aantal medicjinen waaronder antihistamine en een soort stoot kuur. Op den duur verminderden de bultjes, maar helemaal weg zijn ze niet geweest. Ik heb een half jaar de dhermatoloog bezocht met plaktesten en gesprekken, maar er is niks uitgekomen. Sinds die tijd heb ik wisselend op mijn handen en vingers enkele galbulten, wat ik erg vervelend vind. Afgelopen weken merkte ik dat ik er weinig tot geen last van had wat ik positief heb ervaren. De afgelopen dagen paar dagen zie ik er echter al meer komen op mijn handen. Nu heb ik mij het afgelopen jaar continu bezig gehouden met de zaken die ik eet en van alles geprobeerd, maar ik kan er geen duidelijkheid in krijgen waarom ze ontstaan. Vandaar dat ik me eens wijd tot dit forum, wellicht dat iemand van u tips of ideeën heeft wat de oorzaak is of wellicht dat er een homeopathisch wondermiddel is.

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren