© 2024 solvo B.V.

Gezichtsjeuk en rode huid

Ik heb al vanaf m\\\'n 12de last van rode plekjes in m\\\'n gezicht, vooral langs m\\\'n ogen en in t midden van m\\\'n wenkbrauwen. Deze rode plekken jeuken vaak en kunnen ineens fel rood worden. Bij m\\\'n slapen is het meestal het ergst. Oorzaak = onbekend (helaas) Graag zou ik in contact willen komen met mensen die soortgelijke klachten hebben of mensen die weten wat het is, Alvast bedankt voor reacties! Groetjes Laura


Ik heb ook last van jeuk rondom mijn ogen (de huid onder mijn ogen en boven). Het worden rode plekken en is soms zelfs opgezet! Ik heb er meestal alleen last van in de winter! Maar nu duurt het mij wel erg lang. Mensen vragen vaak aan mij of ik geslagen ben of heb gehuild. Of ze denken dat ik niet geslapen heb. Ik heb van de dokter vaseline met ontstekingsremmer gekregen, maar dit helpt niet echt! Heb jij misschien iets gevonden?

label.Geplaatst op 2005-04-07 20:06:29

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren