© 2024 solvo B.V.

Grote korsten op lip/mondhoek

Hallo, Ik heb sinds vorig jaar zomer af en toe een periode waarbij ik grote korsten in een ronde vorm op mijn lippen/mondhoek krijg. Als ik \'s avonds ga slapen doet me mondhoek wel beetje pijn beetje trekken maar voor de rest niks en als ik \'s ochtends wakker wordt zit er een ontzettend grote korst op die je er niet af kan halen en helemaal vast zit aan mijn huid. Ik ben er vorig jaar zelfs een heel jaar voor thuis geweest en ik heb biopt laten nemen in het AMC en nog veel meer onderzoeken. Maar geen enkel ziekenhuis in NL weet het en geen enkele dermatoloog of enkele arts weet wat het is. Ik heb het nu echt heeel lang niet meer gehad (zeker 3 kwart jaar/ jaar) en nu sinds gister wel weer dus. Op school wordt ik ook aan alle kanten aangekeken en wordt hier echt heel verdrietig en ook omdat ik een onzeker persoon wordt ik daar intenst verdrietig van. Heeft iemand misschien een enig idee wat ik heb en hoe ik er vanaf zou kunnen komen? Al weet je iets wat erop lijkt... vertel het me want ik weet echt niet wat ik er aan kan doen. Groet, JeeKaa

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren