© 2024 solvo B.V.

Haaruitval

ik ben een meid van 27 jaar en heb nu ongeveer 3 maanden ontzettend last van haaruitval het is zo erg dat ik me nu zorgen maak! Het begin van mijn haaruitval begon toen ik schilfers en een geiriteerd hoofdhuid kreeg dat is nu ongeveer 3 maanden geldeden heb geen schilfers en geiriteerde hoofdheid meer maar het haaruitval is nog gebleven...mijn haren vallen als slierten ik zie bijna mijn hoofdhuid door mijn haren....Ben vanmorgen naar mijn huisarts geweest maar hij zei dat dit overgaat. hij heeft een plukje van mijn haar bekeken in een microscoop en hij zegt dat mijn haarzakje niet beschadigd is....heb een schapoo denores RX voorgeschreven gekregen em moest vitamine B complex innemen.....zal dit het probleem verhelpen???Ik maak me echt zorgen..tranen krijg ik ervan..


Hallo, Denorex shampoo wordt gebruikt voor psoriasis. Maar dan moet je de huid de avond ervoor insmeren met topicorte. De topicorte maakt de schilfers los, zodat je ze met die shamppo er met gemak uitwast. Dus je huisarts vermoedt dat het psoriasis is. Ik het het overal.Vooral mijn handen en voeten;kan bijna niet lopen. Wat voor de hoofdhuid erg goed werkt als het in een beginstadium is, is de lichtkam op het ziekenhuis. Dit gaat via de dermatoloog. In formeer bij je huisarts. Succes Jennefir

label.Geplaatst op 2008-09-06 19:34:42


hallo Hana Zo te zien is het al even gelezen dat je dit berichtje gepost hebt.Bij mij begon het ook zo ( in feb 2008) inmiddels ben ik na allerlei medicijnen en injecties al mijn haar verloren.Ik ben benieuwd hoe het met jou gaat. groetjes duutje

label.Geplaatst op 2009-03-09 22:42:30

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren