© 2024 solvo B.V.

Heel veel jeuk :(

Ik heb al 2 jaar lang ontzettende jeuk op mijn armen, benen, rug, buik, borst. Ik ben al 2 keer naar een dermatoloog geweest en een keer naar een allergoloog. Hier weten ze niet wat het is en doen ze, naar mijn mening, niet al het mogelijke om er achter te komen. Het enige wat ze nu doen is mij medicijnen geven die ik de rest van mijn leven maar moet gaan slikken..... Hier ben ik niet echt heel gelukkig mee.... Ik hoop dat ik hier iemand tref die hetzelfde probleem heeft en me zou kunnen helpen met wat ik nu verder zou kunnen doen.....


Hoi Elmootje, probeer eens Herocyn, medicated skin powder uit Indonesië, je kunt een gratis proefzakje aanvragen bij aromar.nl, succes, groeten, Marjolijn

label.Geplaatst op 2007-04-06 11:26:44


Hallo, ik ken het probleem en ben bijna bij een dermatoloog. Volgens mijn huisarts heeft het te maken met wellicht een afwijking richting suiker. het schijnt ook als je te veel suiker gebuikt(witte) dat je dan meer last hebt van huiduitslag en jeuk Veel sterkte groeten Maarten

label.Geplaatst op 2007-04-20 06:32:38

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren