© 2024 solvo B.V.

Help! nizoral shampoo voor de huid

hey ik zit met een vraagje ik gebruik nu sinds vorige week maandag nizoral shampoo om een infectie te bestrijden de dokter zei; 2 maal per dag, 10 min laten inwerken op droge huid en daarna afspoelen ik zie nog geen verbetering en er komen steeds meer vlekken bij! begin me een beetje ongerust te maken en kan pas maandag naar huis werkt het wel en kan moet het wel op droge huid inwerken ipv op natte huid? hoe weet ik of het werkt of niet want ik kom redelijk gek van die vlekken!

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren