© 2024 solvo B.V.

HELP! Weet er iemand wat dit kan zijn??

Hallo Allemaal! Ik heb nu ongeveer een week last van iets, ik ben al naar de huisarts geweest, maar die wist zelf ook niet wat het was. Dus er werd een tweede arts bij geroepen, maar ook die wist het niet. Ik heb toen een soort van antibiotica, en een zalfje mee gekregen, maar het is alleen verergerd. Misschien weet iemand wat het is: Ik heb op mijn rug een hele plek met grote rode vlekken. Het zit echt op de huid, en is gezwollen. Het zijn geen blaasjes, en het is ook niet met vocht gevult. Het is een hele grote plek en daarom ben ik naar de huisarts gegaan... maar nu krijg ik het ook op mijn armen, benen, en in de hals. Het begon op mijn rug dus ook met een klein bultje, maar het is uitgegroeit tot een hele plek. Nu heb ik dus ook die kleine bultjes op mijn armen e.d. en ben ik bang dat het ook zo uit de hand gaat lopen. De plek op de rug, en alle bultjes jeuken echt verschrikkelijk. Heeft iemand dit ooit gehad? Of weet iemand hoe ik hier aan kan kom? De huisarts heeft in ieder geval vastgesteld dat het geen gordelroos, netelroos (galbulten), schimmelinfectie of eczeem is. En ik ben ook niet in het buitenland geweest, en heb geen nieuwe cosmetica. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen, en aankomende donderdag moet ik weer terug naar de huisarts, en als het dan nog niet veranderd is moet ik naar een dermatoloog. Maar ik zou graag al eerder wat advies willen. Dus misschien weet iemand het hier?