© 2024 solvo B.V.

Hevige bloedingen

Een weekje geleden na een BBQ bij mijn schoonouders ging ik met mijn vriendin naar huis. Eenmaal thuis aangekomen moest ik naar de wc. Het volgende gebeurde: Ik moest letterlijk stralen boed poepen. Het kwam met korte vlagen na elkaar uit mijn kont. Hierna kon ik het ophouden en zijn we naar de Huisartsenpost gegaan. De dienstdoende arst vertelde mij dat dit geen kwaad kon en dat ik het maar moest ophouden tot de wond vanbinnen begon te stollen. Hierna kwam er geen bloed meer uit. Ik heb een week diarree gehad maar nu is alles weer normaal. De oorzaak heeft met een aambeien behandeling te maken. Deze behandeling heb ik 3X gedaan. Waarschijnlijk is een adertje gesrongen. Maar nu durf ik de behandeling niet voort te zetten omdat ik bang ben voor de gevolgen. Ik heb wel nog steeds klachten van jeuk en irritatie aan mijn achterwerk. Wat moet ik doen??????????????/ Bvd D.H.


Voordelen en nadelen van behandeling tegen elkaar afwegen. Je zegt dat je 3x een behandeling hebt gehad. Heb je iedere keer bloed moeten poepen? Het zal ongetwijfeld niet na iedere behandeling gebeuren. Gebeurt dat wel, dan moet je qua planning er rekening mee houden.

label.Geplaatst op 2004-06-13 20:28:51


Waaruit bestaat de behandeling die je al drie maal hebt gedaan? Zalfbehandeling? Er is aambeidenzalf op de markt die de aambeien doet slinken en de jeuk doet afnemen. Verder is het mogelijk de aambeien in het ziekenhuis te laten behandelen met stiekjes of met een klassieke operatieve behandeling waarbij de aambeien worden verwijderd. Graag reactie! P.E.

label.Geplaatst op 2004-07-19 02:33:52

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren