© 2024 solvo B.V.

Huidaandoeningen

Laatste jaren steeds meer huidafwijkingen. Vorig jaar vlekken over het gehele lichaam (leken wit), was volgens dermatoloog huidschimmel dat nooit meer wegging. 8 maanden voetschimmel, die inmiddels ook weer terug is, en maar smeren met lamisil enz. Onder de oksels sinds kort rode bulten die snel groot waren en jeuken maar nu een stuk of 10 kleine rode bultjes die nog steeds jeuken. Hiervoor heb ik creme voor exceem gekregen. Maar nu verschijnen er ok nog bultjes in het gezicht, die erg jeuken en het ziet er niet uit. Door het scheren gaan ze ook nog eens kapot. Bij sommige komt een soort pus uit. Mijn vraag is eigenlijk, zonder weeeer naar de huisarts te gaan: welke creme kan ik het beste voor het gezicht gebruiken????? tegen de droogheid en de bultjes (die misschien wel iets met de droogheid te maken hebben. Mijn voorhoofd is altijd vettig maar mijn wangen en rondom mijn mond is het vaak droog (witte schilfers zijn te zien). Ik vraag me echt af of ik nu huidschimmel heb of exceem over het gehele lichaam (of beide)maar ja dan moet ik maar weer naar de dermatoloog.


Geen garantie dat het helpt, maar probeer het eens met biergistpillen. Onaangenaam van smaak, maar door hun bloedreinigende werking mogelijk effectief.

label.Geplaatst op 2007-05-12 11:04:07

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren