© 2024 solvo B.V.

Huidkanker

Hallo, Ik ben Lappie en heb vandaag te horen gekregen dat ik kwaadaardige huidkanker heb op mijn borst. Is er onder ons iemand die in het zelfde schuitje zit als ik? Lappie


Hoi Lappie, Welke type huidkanker heb je! Sommige zijn minder schadelijk als de ander! Gr B

label.Geplaatst op 2007-09-25 22:48:39


Hoi Bleeeker, Ten eerste bedankt voor je reaktie!! Ik heb zojuist via mijn ziekenhuis doorgekregen dat de huidkanker waar ik aan lijdt de benaming Basaalcarcinoom heet,superficieel en oppervlakkig is! Het gaat behandeld worden met een fotodynamische therapie of te wel een lichtbehandeling!! De behandeling gaat starten op 10 oktober 2007 in het Catharina Ziekenhuis te Eindhoven.

label.Geplaatst op 2007-09-26 15:31:42


Hoi Lappie, Gelukkig, een basaalcelcarcinoom en zeker een van het oppervlakkige type zou HET type kanker zijn dat ik graag zou willen krijgen (als ik moest kiezen tussen een vorm van kanker) Je LIJDT hier niet aan maar je hebt het. Dit is een huidkanker die we beschouwen als een GOEDE onder de kwaaien. Waarom: omdat dit type kanker (is er eigenlijk een te beladen woord voor) NOOIT uitzaait. D.w.z. als je het behandelt, bijvoorbeeld met PDT (fotodynamische therapie) ben je het gewoon kwijt!!! Suc6 met je behandeling! Gr B

label.Geplaatst op 2007-09-26 20:20:39

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren