© 2024 solvo B.V.

Huidpijn na inname 3 dafalgans op zelfde dag

Zéér sporadisch (2x per jaar) neem ik een pijnstiller in. Meestal gebruik ik dan \\\'aspegic 500\\\'. Wegens gebrek hieraan nam ik enkele dagen geleden \\\'dafalgan\\\' zonder codeine. De dag na de eerste inname kreeg ik veel pijn aan de huid op de zijkanten van mijn rug. Deze pijn is te vergelijken met het openschuren van de huid. De pijn verdwijnt geleidelijk na enkele dagen. Nu herinner ik mij dat ik dat enkele jaren geleden ook heb gehad na inname van \\\'dafalgan\\\'. In de bijsluiter staat dat overgevoeligheid aan paracetamol huidirritatie kan veroorzaken. Heeft er iemand hier al ervaring mee gehad? Dit is precies een zeldzame bijwerking.

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren