© 2024 solvo B.V.

Jeuk

hai allemaal, tijdens mijn zonvakantie afgelopen mei, had ik vreselijke last van jeuk. Ze zeiden dat het zonne-allergie was, heb verder geen vlekken of andere rare dingen, alleen maar jeuk. Ik werd helemaal gek, me hele lichaam jeukte verschrikkelijk. Ik heb toen iets ervoor gekregen en toen ging het beter. Nou heb k vanmiddag een uurtje buiten gezeten, waarvan een half uur in de schaduw. (het was ruim twintig graden) En nu heb ik er weer last van. Weet iemand wat dit is? wie kan me helpen? Groetjes Sandra


Hallo Sandra, Ik heb net op dit Forum >>cardiologie<< ook en Sandra gezien, weet niet of je dezelfde Sandra bent natuurlijk, maar zij had het over haar gebruik van propranolol, als jij inderdaad dezelfde Sandra bent, kan daar je oorzaak van je jeuk te vinden zijn, als bijwerking. Als je niet dezelfde Sandra bent: Helaas, dan kan ik zo geen oorzaak bedenken , danwel overgevoeligheid, vermoeidheid en vooral: NIET KRABBEN !!! groetjes MYR

label.Geplaatst op 2004-06-10 01:09:30


Hoop dat je er geen last meer van hebt!bedankt voor je berichtje,heb meteen mijn dokter gebeld! groetjes mink

label.Geplaatst op 2004-08-20 16:40:09


Ik heb eens gehoord dat het van een bepaalde boom kan komen. Heb je hieronder gezeten?

label.Geplaatst op 2005-02-24 18:28:00


hoi, Ik ben n andere Sandra, ik gebruik geen medicijnen, dus dat kan het niet zijn. Maar toch bedankt!

label.Geplaatst op 2004-06-13 15:01:55

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren