© 2024 solvo B.V.

Jeuk onderbenen

Hallo, Ik heb sinds een jaar heel regematig jeuk aan mijn onderbenen,vanaf de knie ongeveer.Wanneer ik begin te krabben nou dan blijf je aan de gang.De huid begint dan ontzettend te schilferen.Dus een droge huid zou je zeggen.Ik smeer om de 2 dagen mijn benen in met b.v. dermalex of vaseline.(ook na het douchen,wassen zonder zeep)Ik heb van de huisarts ook al een keer een zalfje gehad maar dat hielp ook niet.Misschien niet onbelangrijk om te vermelden dat mijn benen onder de knie veel witter zijn geworden dan de bovenbenen.Het is net of het pigment er uit is.O ja ik ben 62 jaar ..ouderdom ?


Misschien heb je sinds een jaar andere sokken? Of sinds een jaar (andere) medicijnen gaan slikken?

label.Geplaatst op 2007-11-24 13:30:50


Nou zover als ik weet draag ik altijd dezelfde soort sokken. Ik gebruik wel (langer dan een jaar)andere medicijnen n.l. Cozaar plus... Mmm ik zal de bijsluiter eens goed lezen.

label.Geplaatst op 2007-11-24 21:10:21

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren