© 2024 solvo B.V.

Krentebaard

wie kan mij wat meer vertellen over krentebaard niet in het gezicht maar op de handen en onderarmen. Op het internet kan ik alleen wat vinden over krentebaard in het gezicht. alvast bedankt.


Hallo, ik heb vorig jaar krentebaard opgelopen in een beautyfarm. Had een open plek op m'n gezicht en heb in een zoutwaterbad gelegen waar de bacterie blijkbaar in zat. Na verloop van tijd kreeg ik een open plekje onder m'n arm/oksel. Ik bleek mezelf besmet te hebben. Had met een wattenschijfje m'n kin schoongemaakt (wist toen nog niet dat ik krentebaard had) en vervolgens heb ik met hetzelfde wattenschijfje een pukkeltje onder m'n arm uitgeknepen en schoongemaakt. Ik heb van de dokter een bacteriedodende creme gekregen, alleen het probleem is dat de plekken minder goed te behandelen zijn. Mijn plek werd namelijk steeds groter doordat je het niet kunt drogen aan de lucht en je schuurt steeds met je oksel over je huid of je kleding. Succes ermee.

label.Geplaatst op 2004-05-22 11:35:57


Hallo, ik heb vorig jaar krentebaard opgelopen in een beautyfarm. Had een open plek op m\'n gezicht en heb in een zoutwaterbad gelegen waar de bacterie blijkbaar in zat. Na verloop van tijd kreeg ik een open plekje onder m\'n arm/oksel. Ik bleek mezelf besmet te hebben. Had met een wattenschijfje m\'n kin schoongemaakt (wist toen nog niet dat ik krentebaard had) en vervolgens heb ik met hetzelfde wattenschijfje een pukkeltje onder m\'n arm uitgeknepen en schoongemaakt. Ik heb van de dokter een bacteriedodende creme gekregen, alleen het probleem is dat de plekken minder goed te behandelen zijn. Mijn plek werd namelijk steeds groter doordat je het niet kunt drogen aan de lucht en je schuurt steeds met je oksel over je huid of je kleding. Succes ermee.

label.Geplaatst op 2004-05-22 11:36:18

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren