© 2024 solvo B.V.

Moedervlek verwijderen

Hoi... Ik heb veel moedervlekken, maar eentje lijkt mij steeds groter te worden. Deze gaat ook meer op de huid liggen. Ik wil deze laten weghalen en tegelijkertijd naar een andere (kleinere) opliggende moedervlek laten kijken. Nu ben ik jaren geleden door de huisarts die ik toen had direct doorverwezen naar de dermatoloog. Deze optie is dat meer aan te raden dan de huisarts dat zelf doet? Er zijn toen twee moedervlekken weggebrand is dat beter dan wegsnijden? Heb ik ook nog een laatste vraag... in hoeverre wordt dit door het ziekenfonds vergoed? Alvast bedankt voor reageren...

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren