© 2024 solvo B.V.

Mond en klauwzeer bij mensen

Hallo ik heb blaasjes op mijn tong en een branderig gevoel en geen smaak, tevens een soort exceem (die jeukt) in mijn handpalmen. Volgens huisarts lijkt het het meest op mond en klauwzeer, maar kan er weinig aan doen, moet het een tijdje aankijken. Misschien iemand een idee hoe ik de klachten kan verminderen? En heeft er enige ervaring mee, vast bedankt voor reactie.


hallo, ik heb als kind deze aandoening gehad, maar was er hel ziek van, flauwvallen en zo. maar ik weet niet wat ze er toen aan gedaan hebbe. jammer maar ik was te jong

label.Geplaatst op 2010-02-25 22:18:58


Hallo, zelf heb ik deze aandoening gehad als kind, het enige wat ik er nog van weet id dat ik behoorlijk ziek was en steeds flauw viel. Jammer dat ik niet meer weet wat ze er toen aan gedaan hebben, misschien gewoon uit laten zieken.

label.Geplaatst op 2010-02-25 22:20:51

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren