© 2024 solvo B.V.

Mulertechniek wie heeft ervaring hiermee

ik heb spataderen nu moet dat gemulerd worden ik zie daarnog al tegen op. vooral dat dat onder plaatslijke verdoving gebeurt .wie heeft hier ervaring mee en wil daar wat over vertellen. zou dat ook onder narcose kunnen? groetjes frou


Hoi Frou, Vorige week donderdag heb ik dezelfde behandeling ondergaan. Ik ben geen held, vreselijk bang voor de tandarts enzo :), dus ik ging met kloppend hart naar binnen. Met 20 minuten stond ik weer buiten! Het is me zo ontzettend meegevallen dat ik me afvraag waarom ik hier 8 jaar mee heb gewacht! Morgen moet ik terug om het verband te laten verwijderen en dan kan ik als het goed is zonder verband weer weg. De ingreep is pijnloos, tenminste, de prikken vond ik helemaal niet erg. Je ligt op je buik en dat vond ik heel veilig. Daarna kreeg ik een blauwe plek ter hoogte van mijn knieholte maar die is na 6 dagen al flink weggetrokken. Ga er voor want echt, het valt zo ontzettend mee! Groetjes, Marieke

label.Geplaatst op 2006-09-13 16:26:35


marieke heel erg bedankt voor reactie welk ziekenhuis was? ik heb het af gezegt voorlopig ik had er nacht merries van hoe is het nu met5 je geen onstekingen? ik ben namijk onstekings gevoelig.ik zit nu ook aan een penseline kuur . gr froukje

label.Geplaatst op 2006-09-16 11:58:28

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren