© 2024 solvo B.V.

Ontsteking op de tenen.

Ik heb sinds 4 weken steeds vochtbulten op mijn tenen.Deze gaan na verloop van tijd open en dan ontstaat open wond (gat)die veel pijn veroorzaakt tot op het bot aan toe.Daar bij jeukt het erg en wordt de huid om de wond hard,rood en droog tevens zet mijn voet ook op en gaat lopen bijna niet meer.Als ik dan wel een stukje heb kunnen lopen neemt de zwelling van de voet af.Ik heb een zalf gekregen met Hydrocortiderm omdat het volgens de huisarts een schimmel infectie is.Wie heeft ervaring met dit soort ontstekingen of symptomen ? Graag een reactie want ik wil er vanaf.

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren